A németek élen járnak a takarékosság terén, de néha túlzásba viszik.
Jó példa erre az újabb common rail dízelek "visszafogottsága". Egyes típusoknál ugyanazt a motort több teljesítménnyel is piacra dobják, természetesen más-más áron.
Így lehetséges pl. A Volkswagen T5 84LE változatából kihozni a kb. 160-170LE-is, mivel csak szoftveres fojtásról van szó.
A linkeken látható autóknál az Ügyfél kérése alapján lettek beállítva az autók 140 és 160LE körüli értékre.
Az autók teljesítménye és vezethetősége jelentősen megjavult, fogyasztásuk pedig jelentősen csökkent!
A beállítást természetesen teljesítménymérő padon végezzük.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.